İade Şartları

İADE VE DEĞİŞİM ŞARTLARI HAKKİNDA BİLGİLENDİRME 

Satın aldığım ürünü iade etmek için ne yapmam gerekiyor? 
 
Yurtiçi Kargo Çağrı Merkezi (444 99 99) ile (214770125) nolu firma koduyla "Karşı Ödemeli" olarak gönderebilirsiniz.

İade adresimiz ; HOME STORE (Yurtiçi Kargo:214770125) Eyüp Sultan Mahallesi Ulubatlı Hasan Caddesi No:24 Samandıra Sancaktepe İSTANBUL

İade etme süresi kaç gündür? 
homestore.com.tr  Üyelerinin "Sebep Göstermeden Cayma Hakkı"  7 gündür.  İade formunu eksiksiz doldurarak iade adresimize gönderebilirsiniz.
İade şartlarımız, 4077 nolu Tüketicinin Korunmasına İlişkin Kanun ve Uygulama Yöntemleri kapsamında ve şirketimiz uygulamaları gereği değişiklik gösterebilmektedir. En güncel bilgilere internet sitemizde ürün iade işlemleri ile ilgili bölümden ulaşabilirsiniz.

Ürün değişimi yapabilir miyim? 
Müşteri hizmetlerini bilgilendirmeniz dahilinde stoklarımız da mevcut olan ürünleri iade şartları kapsamında değişim yapabilirsiniz. Değişimi yapılarak müşteriye gönderilecek ürünlerin kargo ücreti Home Store'a aittir.

Online Shop'tan aldığım ürünleri nasıl değiştirebilirim?
Online Shop’tan aldığınız ürünün, size teslim tarihinden itibaren 15 gün içerisinde, fatura arkasında yer alan iade/değiştirme formunu doldurarak değişimini talep edebilirsiniz. Değiştirilecek ürünler Yurtiçi Kargo Çağrı Merkezi (444 99 99) ile (214770125) nolu firma koduyla "Karşı Ödemeli" olarak gönderilmelidir. Farklı firmalardan ücretli olarak gelecek kargolar tarafımızdan kabul edilmemektedir. Dilerseniz kargo ücreti ödenerek dilediğiniz bir kargo firması ile gönderim sağlayabilirsiniz.

*Hijyenik sebeplerden dolayı bijuteri ürünlerinin(Kolye/Küpe/Bilezik) değişimi yapılamamaktadır.

Ürün defolu çıkarsa ne yapmalıyım?
Üründe üretimden kaynaklandığını düşündüğünüz bir defo var ise, ürünün iadesini ya da değişimini yukarıda belirtilen kriterler doğrultusunda talep edebilirsiniz. Söz konusu ürünü faturası ile birlikte Yukarıda ki adrese incelemeye göndermeniz gerekmektedir. İade edeceğiniz ürün, en yakın Yurtiçi Kargo Çağrı Merkezi (444 99 99) ile (214770125) nolu firma koduyla "Karşı Ödemeli" olarak gönderebilirsiniz. Farklı firmalardan gelecek kargolar tarafımızdan kabul edilmemektedir.
 
İade kapsamı dışında kalan ürünler 
İade etmek istediğiniz ürün/ürünlerin kullanılmamış, paketi hasar görmemiş, tekrar satılabilme özelliği bozulmamış olması, varsa tüm aksesuarları ve orjinal kutusu ile birlikte geri gönderilmesi gerekmektedir. Kullanılmış, paketi hasar görmüş, varsa tüm aksesuarları ve orjinal kutusu ile birlikte gönderilmeyen iadeler kabul edilmeyecektir.
*Hatalı kullanım ve yıkama talimatlarına aykırı işlem görmüş ürünlerin iade alınması mümkün değildir.
 
 
İade işleminden ne kadar zaman sonra geri ödemesi hesabıma yansıyor? 
Ürün bedelinin iade edilmesi, ürünün iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra gerçekleştirilir ve en geç 10 gün içerisinde kredi kartınıza yansıtılır. Bu süre tamamen bankanıza bağlıdır ve homestore.com.tr'nin bankanıza müdahale etme hakkı bulunmamaktadır. Kapıda yapılan ödemelerde ürün bedeli sipariş sahibine ait banka hesabına havale yapılır. Havale yapılabilmesi için hesap bilgileri (Banka Adı, Şube Adı, Şube Kodu, IBAN Numarası) iade formunda bildirilmelidir.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR